Hejsan Hejsan
 
Idag drog jag, min mamma och lillebror in till Stockholm för att handla lite.
 
        Dagen till ära invigde jag mina nygamla converse, köpte dem på aktionen på Närcon för ett jättebra pris, man fick till och med körsbär skosnören, och de gillar vi :)
 
  
Provade också att ha håret uppsatt i en boll på huvudet, och killen bakom mig verkar tycka att den var konstig, eller så var det mig han tyckte var konstig som tog bild mitt i tåget, ni får gissa XD
 
 
 
Vi åt Lunch på en enorm Asiatisk buffé, dem hade sushi, massor av asiatiska grytor och rätter, salladsbord och glass bar. Och allt ingick i priset på 95 kr! Man fick verkligen passa sig så man inte skulle rulla ut därifrån, och jag lyckades nästan hehe.
 
 
(förlåt för de suddiga bilderna tog dem när vi var på väg därifrån, och personalen tittade konstigt på mig)
 
 
 
Helt plötsligt dök en liten, liten secondhandaffär upp. Där inne var det proppat med klänningar, hattar, kappor och smycken, och allt var mer än 50 år gammalt. Helt fantastiskt!!
 
 
 
Och så vad jag köpte idag
 
 
Ett nytt pennskrin till skolstarten, mitt gamla har jag haft i tre år nu, och är väldigt slitet. Tyckte detta var perfekt storlek, och jag kommer alltid bli glad när jag tittar på den :D
(45 kr, Accessorise)
Flytande Eye liner, har bara haft en som jag gillat, och haft otur med dem jag har köpt, så håll tummarna för denna.
 
(99 kr, Åhléns, Maybelline New york)
 
Har verkligen börjat älska knästrumpor igen, och köpte därför detta par som passar till allt.
 
(49 kr, H&M)
 
Tyckte dessa var så färglada och söta!
(10 kr, Kappahl)
 
 
Ska färga håret mörkt igen, kände för det nu när hösten kommer, vi får se hur det blir
 
(69 kr, Åhléns)
 
En söt liten boll sak som ska pryda min skolväska
(10 kr, H&M)
 
 
Och så köpte jag en present till min kära vän Hilda, men eftersom hon kanske läser bloggen så lägger jag inte upp bilder på det, det måste ju blir en överraskning.
               Imorgon blir det Stockholm igen, men nu ska jag träffa Hilda då. Vi har inte träffats på sååååå länge, och det kommer bli hur kul och mysigt som helst. Kommer tillbaka på fredag.
 
   Kram
 

1 kommentarer

Hilda

07 Aug 2013 21:13

Nämen åhåhå vad spännande!! :D tack på förhand kära du! :) kram!

Kommentera

Publiceras ej