Då är man hemma efter första dagen på gymnasiet
Imorse var det otroligt nervöst att gå in genom dörrarna på skolan man skulle gå på i tre år framöver. Hur skulle alla vara?
Efter ett upprop så gick jag och mina 11 klasskompisar till vårt klassrum där vi fick leka namnlekar för att lära känna varandra. Spänningen släppte direkt, och jag började prata med några som hade samma intresse som jag, k-pop!!
Allt gick jättebra, och det ska bli kul att fortsätta, och att man fick det bästa överskåpet gör inte saken sämre.


Slutade dagen med att åka in till Stockholm där jag träffade Lisa, och vi gick in i varenda asiatiska matbutik som finns runt hö -torget, vilket är 4-5 st. Jag shoppade mycket goda saker. En hel del av det är till "korea kvällen" som jag, Lisa och Åsa ska ha på lördag ^^


2 kommentarer

Anonym

24 Aug 2013 19:52

Nu var detta ett tag sedan

Anonym

25 Aug 2013 18:00

Skriv oftare :)

Kommentera

Publiceras ej