안녕하세요! Eller hej ^^

Började dagen med att åka till vårdcentralen och ta min första livmoderhalscancer spruta (stavning?). Bättre sent än aldrig. Det är jätte bra att den finns, och om någon läsare inte tagit den, så rekomenderar jag att ni tar den.

Resten av dagen ägnade jag och min mamma åt att baka små mini piroger till bröllopet.Vi gjorde både vegetariska, och med kött för alla smaker. Gud vad gott det luktade i huset efter baket, kändes som ett bageri.
Senare på dagen åkte jag upp till frejahallen och gick på gympa, det är ett pass där en ledare visar olika övningar och rörelser till musik. Det är väldigt jobbigt och roligt, eftersom jag gillar dans. Ett väldigt bra sett att träna.
Imorgon blir det mer förberedelser och att öva sång med min kompis Josefin, alltså en toppendag till!
Ska nog ta ett varmt bad nu, känner att jag behöver det.

Ps: gjorde en väldigt smarrig drink av yogurt, banan, hallon och blåbär, såå god!!

Kommentera

Publiceras ej