Då har denna dag gått då

Jag och min bror var ensama hemma, och jag bestämde mig för att städa huset, hann inte så långt men... Haha i alla fall ^^
Till lunch blev det omellet med misusoppa, hur gott som helst!
Sen hände det, jag hittade inte min mobil, jag letade verkligen överallt. I skåp, kylen, diskmanskin, allt men fortfarande spårlöst borta. Nu behövde jag gå och träffa Erik (min bror) vi pizzerian för att köpa middag (blev en kyckligsallad för mig)
Jag letade lite till, men hittade den fortfarande inte. Det slutade med att mina föräldrar fick ladda ner en "sök iphone app" för att se var den var. Och gissa vad? Den var i vår städskrubb, och här har jag gått runt och hyperventilerat av oro för att den skulle ha blivit tagen av tjuv eller nått.
Detta är bevis på att man inte ska städa förmycket.


Lilla mobil jag släpper dig aldrig, har pimpat upp den med lite klistermärken från gothic lolita bibeln, oroa er inte det är på skyddsplasten *\(^o^)/*

Kommentera

Publiceras ej