Har just ätit frukostoch sitter här och funderar vad man ska göra. Packade klart igår så det behövs inte göras.
Kl 15.09 går tåget från södertälje syd till Närcon, har massor av fjärilar i magen av spänning.
På resan har jag med mig pocky och mochi, två japanska godsaker, passar inte det in riktigt bra när man ska åka till Nordens största japanfestival *\(^o^)/*
Båtresan var mysig, och det var min Farmor och fasters första gång så det var roligt vad dem tyckte. Vill tillägga att man är barn tills man är 18 enligt mig, men på båten så blev jag visst vuxen och fick äta saker som "laxbakelse" och "rommousse", istället för den goda barnbuffen som min lillebror sucktade mig med xD
Här kommer lite bilder från båten ;) jag kommer inte kunna skriva innan lördag för mitt internet har tagit slut, jaja det funkar ändå (^∇^)vi ses!!

1 kommentarer

Sofie anonym

04 Aug 2013 11:03

Fortsätt uppdatera! Kanske ett videoinlägg?

Svar: Ska verkligen försöka, video får vi se om jag gör, hehe kanske någon gång i framtiden ^^
Fanny Simme

Kommentera

Publiceras ej