Hej
Jag har varit en vecka i Danmark, utan tillgång till internet eller något annat. Vi bodde i en stuga som vi hyrde av en bonde, i en liten by.
Vi åkte bil till olika små byar runt om, och varenda en kändes som om det var en blandning av Visby och Morden i midsomer, så mysigt och gulligt.
Vi va på jylland, den tredje ön i Danmark. Där fanns det även gott om enormt fina sandstränder vid havet. Vi var där ett par dagar och badade och gick längs det långa stränderna.
En dag var vi också på den största loppmarknaden jag har varit med om, och där fyndade jag en hatt.
Det har varit jätteroligt att göra något med familjen ^^
Ska tillägga att Danskan var svår att förstå och man stod ofta som ett frågetecken.
Nu ska jag och resten av familjen åka till birka paradise och ta en 24 h kryssning med mina kusiner och farmor.
Ingen vila, ingen ro, för sen på onsdag ska jag ta ett tåg med två kompisar till Lindköping, där vi ska gå på NärCon!!!! Så taggad. Vi ska sova i tält utanför konventet, helt själva, hoppas det går bra.

Här kommer lite bilder från Danmark
*\(^o^)/*

1 kommentarer

Hilda

22 Jul 2013 16:41

Åh, har ni varit i Danmark!! Vad mysigt :) det ser verkligen ut som Visby! Kram!

Svar: kram!!! :)
Fanny Simme

Kommentera

Publiceras ej